Firma FICEK ANNA


 Serwer sieciowy Pure IP-PBX KX-NS1000 Panasonic 

Z przyjemnością pragniemy poinformować, że nasza firma sprzedała i zainstalowała największą ilość serwerów sieciowych IP KX-NS1000 w całej Europie środkowej i wschodniej.
Dziękujemy za udzielone zaufanie.



Telefony
Centrale, serwery VoIP:
  KX-NS1000NE   
    Akcesoria i karty
    Pojemność
    Sieciowanie
    Call Centre
  KX-NS700NE
  KX-NS500NE
Kserokopiarki
Projektory
Wideokomunikacja
 
Do pobrania
 Broszura KX-NS1000
Ulotka (2,3MB, pol.)
 
Do pobrania
 Panasonic Mobile Softphone
Ulotka Panasonic
Mobile Softphone
(2,2MB, pol.)

Słuchawki DECT
KX-WT115 Słuchawka DECT KX-WT115 z ładowarką
KX-TCA185 Słuchawka DECT KX-TCA185 z ładowarką
KX-TCA285 Słuchawka DECT KX-TCA285 z ładowarką
KX-TCA385 Słuchawka DECT KX-TCA385 z ładowarką

Historia przeglądania:
KX-NS1000


 Serwer sieciowy Panasonic KX-NS1000
  Powiększenie
 KX-NS1000NE - Serwer SIP integrujący technologie VoIP, DECT, ISDN oraz aplikacje CRM
    Wszechstronny i niezawodny serwer sieciowej komunikacji udostępniający komponenty Unified Communication, integrujący usługi i aplikacje sieci IP, umożliwiający korzystanie z rozwiązań komunikacji VoIP zarówno stacjonarnej, jak i mobilnej
  • Idealny dla firm, biur oraz urzędów i delegatur wykorzystujących usługi VoIP
  • Wbudowany serwer usług CTI dla klientów aplikacji Communication Assistant z aktywowanymi licencjami Basic Express dla wszystkich użytkowników
  • Obsługuje łącza zewnętrzne:
    • do 256 linii/kanałów SIP (z możliwością redundancji łącza)
    • ISDN BRI (wewnętrzny, zewnętrzny)
    • ISDN PRI (wewnętrzny, zewnętrzny)
    • standardowe linie analogowe (CLIP?, odwrócenie polaryzacji, PFT?)
    • sieciowanie IP
  • Wewnętrzne porty typu: SLT-CLIP, IP-CS, SIP-CS, IP, SIP oraz ISDN
  • Obsługa do 640 (1000) wewnętrznych terminali IP
  • Współpracuje z aparatami SIP serii KX-HDV (KX-HDV130, KX-HDV230, KX-HDV330, KX-HDV340, KX-HDV430) oraz KX-TGP600, również ze wsparciem dla TLS? *1
  • Integracja z aparatami systemowymi IP serii KX-NT6xx (KX-NT630, KX-NT680)*1, KX-NT5xx (KX-NT543, KX-NT546, KX-NT551, KX-NT553, KX-NT556 i KX-NT560), KX-NT3xx (KX-NT366, KX-NT346, KX-NT343, KX-NT321) oraz systemowym softphonem KX-NCS8100
  • Współpraca z wideodomofonami SIP KX-NTV150 i KX-NTV160
  • Możliwość obsługi do 1000 użytkowników przy zachowaniu pełnej przejrzystości funkcji i usług - sieć OneLook?
  • Możliwość stosowania bram w postaci zintegrowanych systemów KX-NCP500, KX-NCP1000, KX-TDE100, KX-TDE200, KX-TDE600, KX-TDA100, KX-TDA100D, KX-TDA200 i KX-TDA600 oraz modułów rozbudowy KX-NS1020
  • Porty komunikacyjne: WAN, LAN i Maintenance z funkcją mirroring (1000Base-T)
  • Wbudowany router:
    • Obsługa mechanizmów QoS i zarządzania pasmem
    • Wbudowany Firewall
    • Sieci VPN wykorzystaniem protokołu VPSS
    • Do 32 tuneli IPSec VPN
  • Wbudowany Media Gateway?
  • Wbudowana obsługa Call Centre
    • różne metody dystrybucji połączeń dla różnych grup w różnych porach dnia
    • rozbudowane scenariusze obsługi połączeń oczekujących z informacją o przewidywanym czasie oczekiwania na odbiór
    • kolejkowanie połączeń
    • informacja o liczbie osób w kolejce
    • połączenia VIP? (obsługa "bez kolejki")
    • wylogowanie/zalogowanie pracowników ręczne/automatyczne/zdalne
  • Statystyki i raporty pracy Call Center przy pomocy stanowiska operatora (Supervisor?) aplikacji Communication Assistant albo przez wbudowany Serwer Raportów ACD? z bazą danych na 600000 połączeń
  • Wbudowana poczta głosowa
  • Wbudowana karta DISA? z możliwością importu plików .wav
  • Systemowe komunikaty głosowe w języku polskim z możliwością obsługi 8 wersji językowych jednocześnie
  • Funkcja odtwarzania przygotowanych plików jako źródła muzyki na podtrzymaniu
  • Wbudowany serwer DHCP, FTP, NTP, SMTP, IMAP4 oraz VPN
  • Wbudowany klient SNTP, obsługa SysLog i SNMP
  • Wbudowana funkcja automatycznego trasowania najtańszych połączeń (ARS?)
  • Wbudowana funkcja równomiernej dystrybucji połączeń (UCD?)
  • Wbudowany system łączności bezprzewodowej DECT:
  • Inteligentny system obsługi połączeń przychodzących wspomagany funkcją CLIP (identyfikacją abonenta dzwoniącego)
  • Numery wielokrotne abonentów. Funkcje PDN? oraz SDN?
  • Funkcja automatycznej konfiguracji łącza ISDN
  • Wbudowana funkcja CLIP dla zewnętrznych i wewnętrznych linii analogowych
  • Rozwiązania dla Unified Communications:
    • Nagrywanie rozmów telefonicznych? (na żądanie lub automatycznie)
    • Dostarczanie zawartości skrzynek użytkowników (pliki głosowe i faksy) na e-mail
    • Odtwarzanie wiadomości głosowych i nagrań oraz przeglądanie faksów z poziomu MS Outlook
    • Możliwość współpracy z NAS
    • Notyfikacje nowych nagrań na telefon lub e-mail
  • Rozbudowany system raportowania pracy (raporty wg podanego harmonogramu lub na żądanie, przesyłane e-mailem, drukowane lub z możliwością eksportu danych)
  • Usługi faksowe:
    • Detekcja sygnału faksowego
    • Serwer faksu Super G3
    • Wsparcie dla protokołu T.38 po stronie IP-Trunk oraz IP-Ext
    • Faks to mail
    • Desktop faks
  • Integracja z aplikacjami CRM
    • ACT! Professional and Premium
    • GoldMine
    • Lotus Notes
    • Maximiser
    • Microsoft Dynamics CRM
    • NetSuite
    • SageCRM
    • Salesforce
    • Tigerpaw CRM
  • Integracja klienta aplikacji Communication Assistant z bazami danych OnLine (np. Herold.at, Das Ortliche, Das Telefonbuch, Twixtel, local.ch) oraz kalendarzem Microsoft Exchange
  • Systemowa książka telefoniczna na 32*1000 wpisów
  • Blokowanie połączeń wychodzących i restrykcje
  • Możliwość pozostawienia informacji o wiadomości
  • Optyczna sygnalizacja pozostawionej wiadomości
  • Możliwość powiadomienia zajętego abonenta o połączeniu
  • Konferencje 24*3-stronne do 9*8-stronne, wbudowany mostek konferencyjny? dla 32 uczestników
  • Obsługa urządzeń zewnętrznych (domofon, czujnik, przekaźnik, źródło muzyki, system przywoławczy)
  • Port USB do współpracy z układami zasilania awaryjnego (UPS) i archiwizacji danych
  • Możliwość instalacji dwóch kart procesorów VoIP
  • Łatwa zmiana numeracji telefonów wewnętrznych i funkcji
  • Możliwość sieciowania central (OneLook, QSIG: IP, ISDN) oraz tworzenia ujednoliconej komunikacji w sieci serwerów VoIP serii KX-NS i KX-NSX
  • Rozbudowane raporty pracy serwera?
  • Raporty taryfikacji - z połączeń wychodzących, przychodzących i nieodebranych (komunikacja przez RS-232C lub LAN)
  • Programowanie i zarządzanie przez przeglądarkę internetową (obsługa w języku polskim?)
  • Współpraca z bezpłatnym oprogramowaniem taryfikacyjnym Panasonic pracującym w środowisku www Call Accounting
  • Możliwość postawienia, powieszenia lub instalacji w szafie 19"
  • Pobór mocy: 50W
  • Aktualna wersja oprogramowania?
    • 8.300.470 jednostka samodzielna lub w sieci Onelook, wydanie: marzec 2021
    • 5.300.021 jako brama sieci KX-NSX1000, KX-NSX2000, wydanie: marzec 2021
  • W zestawie: jednostka główna (z kartą CPU), wieszaki do szafy 19", uchwyty do montażu na ścianie ze śrubami, kabel zasilający, dokumentacja dla użytkownika, E-gwarancja (2 lata?)
  • Wymiary (szer.*dług.*wys.): 340*430*88 mm (2U), waga: 5,1 kg

  • Proponowane usługi dodatkowe dla serwera:
    • Aktualizacja oprogramowania serwera i wyposażeń
    • Audyt zabezpieczeń systemu
    • Konfiguracja, programowanie wsparcie dla działającego systemu
    • Rozbudowa systemu o nowe możliwości jak np. nagrywanie rozmów, łączność bezprzewodowa, statystyki ruchu i taryfikacja, obsługa VoIP, integracja CTI/CRM lub sieciowanie z innymi systemami
    • Uruchamianie obsługi języka polskiego na konsoli Web
    • Konfiguracja ustawień i rejestracja nowych telefonów, anten, słuchawek lub repeaterów
    • Aktywacja licencji stałych i testowych
    • Odzyskiwanie zagubionego hasła dostępu
    • Przygotowanie zakupionego sprzętu do samodzielnej instalacji "Plug&Play"
    • Szkolenia dla instalatorów i obsługi
    • Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne
    • Dostawy akcesoriów i części serwisowych
Podana specyfikacja dotyczy najnowszej wersji oprogramowania
Sprawdź firmę, z którą współpracujesz. Czy instalator posiada potwierdzenie swojej wiedzy i umiejętności?
Nasza firma posiada wszystkie autoryzacje i certyfikaty Panasonic na projektowanie, dystrybucję, instalacje i serwis wszelkich systemów telekomunikacyjnych Panasonic
Aktualizacja:
10-05-2023
*1Konieczna jest odpowiednia wersja oprogramowania i konfiguracja systemu
Rozpoczęcie sprzedaży - styczeń 2012
Serwer telekomunikacyjny KX-NS1000 dostępny jest w sprzedaży wysyłkowej. Zapytaj o aktualną cenę.
Produkty powiązane:  KX-A247, KX-NCP0158, KX-NS0106, KX-NS0110, KX-NS0111, KX-NS0112, KX-NS0130, KX-NS0135, KX-NS0136, KX-NS0137, KX-NS0154, KX-NS0161, KX-NS0180, KX-NS0280, KX-NS0290, KX-NS1020, KX-NS8188, KX-NS8290, KX-NT321, KX-NT343, KX-NT346, KX-NT366, KX-NT543, KX-NT546, KX-NT551, KX-NT553, KX-NT556, KX-NT560, KX-NT630, KX-NT680, KX-UDS124, KX-UT113, KX-UT123, KX-UT133, KX-UT136, KX-UT248, KX-UT670, TG100, TG200, TG400, TG800, W610W, W611W

FICEK ANNA
44-102 Gliwice, ul. Domańskiego 1 (boczna J. Śliwki)
tel. 32 33 04 911
faks 32 23 42 666
Kliknij tu i zadzwoń za darmo
e - mail: kontakt z nami

Katalog PanasonicPoczątekO firmieSerwisDojazdPROMOCJE

Obowiązuje zakaz kopiowania - opracowanie stanowi własność firmy FICEK ANNA