Firma FICEK ANNA


 Serwer sieciowy Pure IP-PBX KX-NSV300 Panasonic 



Telefony
Centrale, serwery VoIP:
  KX-NSX2000NE
  KX-NSX1000NE
  KX-NSV300CE         
    Call Centre
  KX-NS1000NE
  KX-NS700NE
  KX-NS500NE
 
Do pobrania
 Broszura KX-NSV300
Ulotka (0,7MB, pol.)
 
 Komplet certyfikatów KX-NSV300

Historia przeglądania:
KX-NSV300


 Serwer sieciowy Pure IP-PBX
 Panasonic KX-NSV300
 KX-NSV300 - Wirtualny serwer SIP integrujący technologie VoIP, DECT oraz aplikacje CRM
    Wirtualny serwer komunikacji VoIP udostępniający komponenty ujednoliconej komunikacji, integrujący usługi i aplikacje sieci IP, łączność bezprzewodową, umożliwiający korzystanie z rozwiązań VoIP zarówno stacjonarnych, jak i mobilnych
  • Rekomendowane zastosowanie dla firm, biur oraz urzędów i delegatur wykorzystujących usługi VoIP
  • Obsługa do 300 użytkowników, do 900 terminali i do 256 IP Trunk
  • Dwie metody aktywacji systemu:
    • klucze aktywacyjne odnawiane corocznie
    • klucze aktywacyjne bezterminowe
  • 3 stopnie zaawansowanego działania:
    • podstawowy - Essential, zorientowany na ekonomiczne rozwiązanie dla wielu użytkowników
    • profesjonalny - Professional, dla klientów wymagających integracji i funkcjonalności
    • zaawansowany - Premium, dodatkowo wspierający nieograniczny system łączności bezprzewodowej DECT
  • Praca w środowisku:
    • Windows Hiper-V
    • VMWare
  • Współpracuje z aparatami SIP serii KX-HDV (KX-HDV130, KX-HDV230, KX-HDV340, KX-HDV430, KX-HDV800) oraz KX-TGP600
  • Integracja z cyfrowymi aparatami systemowymi IP serii KX-NT5xx (KX-NT543, KX-NT546, KX-NT551, KX-NT553, KX-NT556, KX-NT560), KX-NT6xx (KX-NT630, KX-NT680) i softowym telefonem PC KX-NCS8100
  • Współpraca z wideodomofonami SIP KX-NTV150 i KX-NTV160
  • Wbudowany Media Gateway?
  • Wbudowana obsługa Call Centre
    • różne metody dystrybucji połączeń dla różnych grup w różnych porach dnia
    • rozbudowane scenariusze obsługi połączeń oczekujących z informacją o przewidywanym czasie oczekiwania na odbiór
    • kolejkowanie połączeń
    • informacja o liczbie osób w kolejce
    • połączenia VIP? (obsługa "bez kolejki")
    • wylogowanie/zalogowanie pracowników ręczne/automatyczne/zdalne
  • Statystyki i raporty pracy Call Center przez wbudowany Serwer Raportów ACD? z bazą danych na 1200000 połączeń
  • Wbudowana poczta głosowa
  • Wbudowana 62-kanałowa DISA? z możliwością importu plików .wav
  • Systemowe komunikaty głosowe w języku polskim z możliwością obsługi 8 wersji językowych jednocześnie
  • Funkcja odtwarzania przygotowanych plików jako źródła muzyki na podtrzymaniu
  • Wbudowany serwer DHCP, FTP, NTP, SMTP, IMAP4
  • Wbudowany klient SNTP, obsługa SysLog i SNMP
  • Wbudowana funkcja automatycznego trasowania najtańszych połączeń (ARS?)
  • Wbudowana funkcja równomiernej dystrybucji połączeń (UCD?)
  • Wbudowany system łączności bezprzewodowej DECT:
    • Obsługa do 300 słuchawek (np. KX-TCA385, KX-TCA285, KX-TCA185, KX-WT115)
    • 4 albo 8-kanałowe stacje bazowe IP-DECT KX-NS0154
    • Możliwość zwiększenia zasięgu radiowego przez zastosowanie stacji retransmisyjnych (repeterów) KX-A406
    • Integracja słuchawki DECT z numerem wewnętrznym lub zewnętrznym
  • Inteligentny system obsługi połączeń przychodzących wspomagany funkcją CLIP?
  • Numery wielokrotne abonentów. Funkcje PDN? oraz SDN?
  • Rozwiązania dla Unified Communications:
    • Nagrywanie rozmów telefonicznych? (na żądanie lub automatycznie)
    • Dostarczanie głosu na e-mail
    • Odtwarzanie wiadomości głosowych i nagrań z poziomu MS Outlook
    • Możliwość współpracy z NAS
    • Wbudowany serwer dla aplikacji Communication Assistant Operator Konsoli
  • Rozbudowany system raportowania pracy (raporty wg podanego harmonogramu lub na żądanie, przesyłane e-mailem, drukowane lub z możliwością eksportu danych)
  • Integracja z aplikacjami CRM
    • ACT! Professional and Premium
    • GoldMine
    • Lotus Notes
    • Maximiser
    • Microsoft Dynamics CRM
    • NetSuite
    • SageCRM
    • Salesforce
    • Tigerpaw CRM
  • Integracja klienta aplikacji Communication Assistant z bazami danych OnLine (np. Herold.at, Das Ortliche, Das Telefonbuch, Twixtel, local.ch) oraz kalendarzem Microsoft Exchange
  • Systemowa książka telefoniczna na 64000 wpisów (5000/tenant)
  • Blokowanie połączeń wychodzących i restrykcje
  • Możliwość pozostawienia informacji o wiadomości
  • Optyczna sygnalizacja pozostawionej wiadomości
  • Możliwość powiadomienia zajętego abonenta o połączeniu
  • Konferencje jednoczesne: 85*3-stronnych do 32*8-stronnych, wbudowany mostek konferencyjny? dla 32 uczestników
  • Obsługa urządzeń zewnętrznych (domofon, wideodomofon, przekaźnik)
  • Łatwa zmiana numeracji telefonów wewnętrznych i funkcji
  • Możliwość sieciowania central (SIP, QSIG IP)
  • Rozbudowane raporty pracy serwera?
  • Raporty taryfikacji - z połączeń wychodzących, przychodzących i nieodebranych
  • Programowanie i zarządzanie przez przeglądarkę internetową
  • Aktualna wersja oprogramowania? - 4.220.027 (wydanie: kwiecień 2021)
    Podana specyfikacja dotyczy najnowszej wersji oprogramowania
    Sprawdź firmę, z którą współpracujesz. Czy instalator posiada potwierdzenie swojej wiedzy i umiejętności?
Nasza firma posiada wszystkie autoryzacje i certyfikaty Panasonic na projektowanie, dystrybucję, instalacje i serwis wszelkich systemów telekomunikacyjnych Panasonic
Aktualizacja:
03-02-2022
Rozpoczęcie sprzedaży - wrzesień 2019
Wirtualny serwer KX-NSV300 dostępne są w sprzedaży wysyłkowej. Zapytaj o aktualną cenę.
Produkty powiązane:  KX-HDV800, KX-NS0154, KX-NS8290, KX-NT543, KX-NT546, KX-NT551, KX-NT553, KX-NT556, KX-NT560, KX-NT630, KX-NT680, TG100, TG200, TG400, TG800

FICEK ANNA
44-102 Gliwice, ul. Domańskiego 1 (boczna J. Śliwki)
tel. 323304911
faks 32 234 26 66
Kliknij tu i zadzwoń za darmo
e - mail: kontakt z nami

Katalog PanasonicPoczątekO firmieSerwisDojazdPROMOCJE

Obowiązuje zakaz kopiowania - opracowanie stanowi własność firmy FICEK ANNA