Firma FICEK ANNA

Satysfakcja i profesjonalizm


 Autoryzowane Centrum Serwisowe Panasonic 
 Autoryzowany Serwis Panasonic klasy "A"      
 (KAT10)


Serwis:
  Panasonic   
  Gigaset/SIEMENS



Autoryzowane Centrum Serwisowe Panasonic


W zakresie sprzętu Panasonic nasz serwis wykonuje:

  naprawy analogowych i cyfrowych central telefonicznych oraz serwerów VoIP (naprawy 24-godzinne i naprawy ekspresowe)
 Serwis Centralny Panasonic  >> Zlecenie naprawy

  naprawy acesorii do central, kart wyposażeń i zasilaczy
 Serwis Centralny Panasonic  >> Zlecenie naprawy

  naprawy analogowych, hybrydowych i cyfrowych telefonów systemowych
 Serwis Centralny Panasonic  >> Zlecenie naprawy

  naprawy telefonów systemowych IP i SIP
 Serwis Centralny Panasonic  >> Zlecenie naprawy

  naprawy systemowych słuchawek i stacji bazowych DECT
 Serwis Centralny Panasonic  >> Zlecenie naprawy

  naprawy gwarancyjne telefonów bezprzewodowych DECT (obsługa door to door)
 Serwis Centralny Panasonic  >> Zlecenie naprawy

  naprawy gwarancyjne telefonów GSM Panasonic (obsługa door to door)
 Serwis Centralny Panasonic  >> Zlecenie naprawy

  naprawy telefonów przewodowych
 Serwis Centralny Panasonic  >> Zlecenie naprawy

  wszelkie naprawy odpłatne telefonów stacjonarnych i bezprzewodowych.
Zapewniamy pełny serwis na poziomie komponentów płyt i modułów radiowych.

  przeglądy, konserwacje i naprawy odpłatne telefaksów atramentowych, termicznych, termotransferowych i laserowych.
Zapewniamy pełny serwis na poziomie komponentów płyt.

  przeglądy, programowanie oraz naprawy odpłatne analogowych i cyfrowych central telefonicznych, serwerów VoIP, kart oraz akcesoriów (naprawiamy także karty i anteny DECT, karty VoIP, ISDN BRA i PRA oraz płyty CPU i telefony IP). Wykonujemy naprawy 24-godzinne i ekspresowe*1.
Prowadzimy szkolenia autoryzowane przez Panasonic z zakresu instalacji, programowania i bieżącej obsługi central telefonicznych. Wykonujemy up-grade oprogramowania i sprzętu, przystosowujemy urządzenia do nowych potrzeb. Zapewniamy pełny serwis na poziomie komponentów płyt, w tym elementów montowanych w technologii SMD i BGA. Umożliwiamy zawarcie umowy gwarantującej, w przypadku awarii sprzętu, przywrócenie łączności w ustalonym czasie.

  odzyskiwanie utraconego hasła, ustawień i danych konfiguracyjnych central i telefonów Panasonic.


Dotyczy napraw gwarancyjnych
:
W przypadku konieczności oddania do Autoryzowanego Serwisu Panasonic sprzętu, który uległ uszkodzeniu w czasie trwania gwarancji prosimy o dostarczenie wraz z urządzeniem:
  • dokumentu zakupu urządzenia (data zakupu w karcie gwarancyjnej musi być zgodna z datą dokumentu zakupu
  • dokładnego opisu usterki (warunki, w których występuje, na czym polega)

Bez spełnienia powyższych warunków sprzęt nie zostanie przyjęty w trybie naprawy gwarancyjnej.

W związku z prowadzeniem od 19 września 2006 przez Panasonic Polska programu "E-gwarancja" zapraszamy do zapoznania się z odpowiednimi stronami

Oferujemy telefony, telefaksy oraz centrale (karty i moduły) zastępcze na czas naprawy.
Wszelkich napraw dokonujemy w naszym serwisie.
W celu usprawnienia obsługi udostępniamy formularz zgłoszenia usterki oraz formularz zamawiania elementów serwisowych

Prosimy o zapoznanie się z ofertą wyprzedaży elementów serwisowych.

Autoryzowane Centrum Serwisowe Panasonic

Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 800-1600
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta: tel. 32-330-49-14, 518-952-150
Serwis central telefonicznych: tel. 32-330-49-15
(teraz w kolejce: 0, rozmawia: 0)

faks: 32-234 26 66; mail: Biuro Obsługi Klienta

*1 - Dzięki odpowiedniej organizacji pracy, umowom z firmami kurierskimi, doświadczeniu i zapleczu magazynowemu, czas od zgłoszenia sprzętu do naprawy w dowolnym miejscu Polski do chwili jego powrotu do klienta może nie przekroczyć kilkunastu godzin roboczych.

FICEK ANNA
44-102 Gliwice, ul. Domańskiego 1 (boczna J. Śliwki)
tel. 32-330-49-11
faks 32-234 26 66
e - mail: kontakt z serwisem
 

Katalog PanasonicKatalog SIEMENSPoczątekO firmieSerwisDojazd