Firma FICEK ANNA

 
 Najczęściej zadawane pytania 
 Centrale Panasonic serii KX-TDA, KX-TDE, KX-NCP, KX-NS : 
 


Telefony
Telefaksy
Centrale, serwery VoIP:
  KX-NS1000NE
  KX-NS700NE
  KX-NS500NE
  KX-NCP500NE
  KX-NCP500VNE
  KX-NCP500XNE
  KX-NCP1000NE
  KX-TDE100CE
  KX-TDE200CE
  KX-TDE600NE
  KX-TDA15CE
  KX-TDA30CE
  KX-TDA100DCE
  KX-TDA100CE
  KX-TDA200CE
  KX-TDA600CE
    Aplikacje
    Sieciowanie
    Call Centre
    FAQ            
Drukarki
Kserokopiarki
Projektory

 


  • Centrala
    Czy do zasilania awaryjnego centrali można zastosować UPS?
    Tak, ale korzystniej jest korzystać z wbudowanego w zasilacz centrali układu zasilania awaryjnego (oprócz KX-TDA15, KX-NS1000, KX-NS700 i systemów serii KX-NCP). Układ zasilania centrali zapewnia ładowanie akumulatorów w czasie normalnej pracy oraz zapewnia pracę systemu przy braku zasilania sieciowego.

    Czy osoba dzwoniąca może usłyszeć muzykę w czasie oczekiwania na połączenie?
    Wszystkie centrale serii KX-TDA, KX-TDE, KX-NCP i KX-NS wyposażone są standardowo w dwie melodie. Niezależnie od tego, do każdej z central można podłączyć własne źródło muzyki (radio, odtwarzacz MP3 lub CD). Dodatkowo w systemach KX-NCP, KX-TDE i KX-NS istnieje możliwość wykorzystania jako źródła muzyki wgranych do pamięci plików .wav 

    Czy karty centrali można zakładać/wyjmować przy włączonym zasilaniu?
    W centralach KX-TDA100D, KX-TDA100, KX-TDA200 i KX-TDA600 oraz systemach serii KX-TDE i KX-NCP: tak. Oczywiście z wyłączeniem karty CPU, zasilacza oraz kart BUS w KX-TDA600 lub KX-TDA620. W centralach KX-TDA15 oraz KX-TDA30 należy wyłączyć zasilanie przed instalacją lub demontażem kart wyposażeń.
     

    Które z central mają możliwość instalacji w standardowej szafie 19"?
    Wszystkie systemy mają możliwość instalacji w typowych szafach teleinformatycznych, z tym że w centralach serii KX-TDA i systemach KX-TDE konieczny jest odpowiedni wieszak. Serwery telekomunikacyjne serii KX-NCP i KX-NS są standardowo przeznaczone do instalacji w szafach i nie wymagają żadnych dodatkowych elementów.
  • ISDN
    Czy możliwe jest, by na jednej karcie ISDN BRI skonfigurowane były różne parametry dostępu (np. MSN i DDI) dla różnych łącz?
    Tak, parametry łącz ustala się niezależnie dla każdego portów ISDN w programie centrali.

    Na czym polega automatyczna konfiguracja łącza ISDN?
    Usługa automatycznej konfiguracji pozwala prawidłowo ustalić wszystkie parametry łącza ISDN BRI (aktywacje warstw, rodzaj dostępu, tryb TEI) znając tylko numer główny łącza.

  • Linie zewnętrzne
    Czy można zaprogramować centralę, aby przy połączeniach lokalnych sama "dopisywała" prefiks kierunkowy wymagany od 5 grudnia 2005r?
    Oczywiście, jest to tylko odpowiednie zaprogramowanie centrali w zakresie funkcji ARS, w którą wyposażone są wszystkie centrale Panasonic będące w naszej ofercie, również centrale analogowe.

    Czy można tak ustawić centralę, aby po wybraniu jednej cyfry wybrać żądane linie zewnętrzne?
    Tak, jest to tylko sprawa odpowiedniego zaprogramowania centrali. Dla uzyskania oczekiwanego efektu można również wykorzystać funkcję ARS centrali.

    Czy można zablokować aparatom wewnętrznym dostęp do określonych numerów zewnętrznych?
    Tak, można można aparatom przypisać restrykcje, czyli podać, pod które numery zewnętrze lub kierunki będzie można się dodzwonić, a pod które nie. 
  • Numery wewnętrzne
    Czy możliwe jest ograniczenie ruchu pomiędzy aparatami wewnętrznymi, czy jest możliwa rejestracja połączeń wewnętrznych?
    Tak, jest obie funkcje są możliwe do realizacji.

    Czy można rozliczać koszty połączeń z zastosowaniem kodów przydzielonych pracownikom?

    Tak, można pracownikom przypisać specjalne kody, według których następować będzie rozliczanie rozmów. Niezależnie, czy rozmowa została wykonana przez pracownika za swojego lub innego telefonu.

    Czy połączenia przychodzące na określony aparat wewnętrzny mogą być automatycznie przekierowane na inny aparat wewnętrzny lub linię zewnętrzną?
    Tak, usługę można zrealizować na dwóch poziomach: programu centrali lub użytkownika aparatu wewnętrznego - użytkownik może zdecydować kiedy (na jakich warunkach) połączenia przychodzące na jego aparat zostaną automatycznie przekierowane na inne aparaty.

    Ilu cyfrowa możliwa jest numeracja aparatów wewnętrznych i czy możliwe są różne plany numeracji?
    Aparaty wewnętrzne mogą mieć 1-5 cyfrowe numery. Możliwe są różne plany numeracji aparatów wewnętrznych w jednym systemie.

    Czy możliwe jest uzyskanie wyświetlania numeru abonenta dzwoniącego na wewnętrznych aparatach analogowych?
    Tak, ale:
    - w centrali KX-TDA15 karta CLIP'a dla wewnętrznych aparatów analogowych jest wyposażeniem standardowym,
    - w centralach KX-TDA30, KX-TDA600 oraz systemach serii KX-TDE należy zainstalować odpowiednie karty,
    - w centralach KX-TDA100 oraz KX-TDA200 poza zainstalowaniem odpowiednich kart należy zwrócić uwagę na wersję oprogramowania centrali,
    - w centralach KX-TDA100D, platformach serii KX-NCP i serwerach serii KX-NS funkcja CLIP jest wyposażeniem standardowym kart aparatów wewnętrznych.

  • DECT
    Co to jest "hand over"?
    'Hand over' jest możliwością systemu DECT polegającą na dynamicznym przenoszeniu prowadzonej rozmowy między kolejnymi stacjami bazowymi systemu (antenami) a słuchawką bez przerywania połączenia. Funkcję 'hand over' realizują wszystkie systemy DECT central Panasonic.

    Czy słuchawka bezprzewodowa może mieć taki sam numer wewnętrzny jak telefon przewodowy?
    Tak, słuchawka DECT może mieć ten sam numer wewnętrzny. 

    Ile jednoczesnych połączeń można prowadzić będąc w zasięgu jednej anteny ?
    Anteny są 2-, 4- i 8-kanałowe. Można więc prowadzić odpowiednio 2-, 4- lub 8 jednoczesnych rozmów. W jednej centrali mogą być równocześnie stosowane różne typy anten:
    - podłączane do portów cyfrowych,
    - podłączane do portów dedykowanych kart anten DECT,
    - anteny IP-DECT rejestrowane na portach wirtualnych kart.

    Czy system DECT Panasonic można zastosować z centralami innych producentów?
    Tak, można wykorzystać centralę z systemem DECT Panasonic z centralami innych producentów. Jednak ilość i jakość funkcji uzyskanych przy takim podłączeniu jest nieporównywalnie niższa w stosunku do rozwiązania centrali telefonicznej zintegrowanej z systemem DECT. 


Nasza firma posiada pełną autoryzację Panasonic na instalacje i serwis central telefonicznych Panasonic serii KX-TDA.
Prowadzimy szkolenia z zakresu instalacji i obsługi serwisowej central serii KX-TDA.
Wszystkie typy central  oraz niemal wszystkie typy kart i aparatów systemowych mamy zawsze na stanie.
Zapraszamy do współpracy firmy handlowe i instalatorskie.
Aktualizacja:
09-03-2013
Zawarte są tu odpowiedzi na najczęstsze pytania typu "Czy ..?", odpowiedzi na pytania "Jak ..?" zarezerwowane są dla stałych partnerów handlowych i serwisowych.   
FICEK ANNA
44-102  Gliwice,  ul. Domańskiego 1 (boczna J. Śliwki)
tel. 32-330-49-11
faks 32-330-49-10
e - mail: kontakt z nami

Katalog PanasonicPoczątekO firmieSerwisDojazdPROMOCJE

Obowiązuje zakaz kopiowania - opracowanie stanowi własność firmy FICEK ANNA